Το 3ο Γυμνάσιο Νίκαιας και το φυσικό του περιβάλλον
Από τη σχολική χρονιά 2009-10 στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας είχαν τεθεί ως στόχοι:
Να γνωρίσουν οι μαθητές το σχολείο τους μέσω συγκέντρωσης υλικού οπτικοακουστικού από εκδηλώσεις, γιορτές, προγράμματα, εκδρομές ώστε να αποτελέσει αρχειακό υλικό για μελλοντική χρήση π.χ. να παρουσιαστεί με τη βοήθεια του υλικού η ιστορία του σχολείου στο μάθημα της τοπικής ιστορίας.
Να έχουν οι παλαιότεροι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί υλικό για τροφοδότηση της μνήμης.
Να γίνει γνωστή η ιστορία του χαμάμ. ( Το χαμάμ μετά από πολλές περιπέτειες και αφού αναπαλαιώθηκε , χρησιμοποιείται σήμερα ως χώρος εκδηλώσεων του σχολείου και τοπικών συλλόγων.)
Το σχολικό έτος 2011-12 στο μάθημα της Τοπικής Ιστορίας, εντός του πλαισίου του Νέου Προγράμματος Σπουδών που εφαρμόστηκε πιλοτικά στο σχολείο μας, μάς δόθηκε η ευκαιρία να αξιοποιήσουμε το υλικό που είχε συγκεντρωθεί και να ασχοληθούμε με το σχολείο όσον αφορά τη θέση του και τη σχέση του με τη συγκεκριμένη γειτονιά και την περιβάλλουσα περιοχή και να το προβάλουμε στη σχολική και την τοπική κοινωνία.
Τα θέματα επέλεξαν τα παιδιά του Γ΄3 , αφού διαμόρφωσαν ομάδες και ανέλαβαν ρόλους. Συγκέντρωσαν υλικό, το αξιολόγησαν και το ταξινόμησαν, παρουσίασαν τις εργασίες σε ψηφιακή μορφή στην ολομέλεια της τάξης , σχολιάστηκαν από τα μέλη των ομάδων, διόρθωσαν και βελτίωσαν τις εργασίες τους.
Το αποτέλεσμα της έρευνάς τους παρουσιάζουμε σ’ αυτή τη σελίδα .
Το σχολείο και το φυσικό του περιβάλλον -Μια πορεία μέσα στο χρόνο
Η εργασία πήρε τη 2η θέση στο διαγωνισμό του προγράμματος Μάθηση και Φυσικές Επιστήμες 2012 (ισοψηφώντας με το Γυμνάσιο Χρυσουπόλεως Καβάλας).
- Οδός Μυλάσων
- Το Χαμάμ
- Το σχολείο στη γειτονιά
Μόλις ανοίξετε την παρουσίαση πατήστε επάνω δεξιά “Present” ή Παρουσίαση - Παλαιοί καθηγητές του σχολείου
- Πού και πώς διασκεδάζουν τα παιδιά σήμερα